رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد گفت: مرد جوانی که با خودرو‌های پراید سرقتی مسافرکشی می‌کرد تا خرج اعتیادش را تأمین کند، دستگیر شد.

دستگیری مرد مسافرکش سارق خودروهای پرایدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد احمدی رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد اظهار کرد: ساعت چهار بامداد گذشته بود که ماموران گشت کلانتری حین گشت زنی متوجه حضور یک خودروی مشکوک در خیابان مطهری شدند در حالی که پلاک عقب این خودرو به سمت بالا خم شده بود.

او ادامه داد: مظنون تحت مراقبت قرار گرفت و با توجه به اینکه راننده در حال زاغزنی خودرو‌های پارک شده کنار خیابان بود ماموران به او دستور ایست دادند، اما این فرد با بی توجهی به راه خود با سرعت ادامه داد.

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد افزود: طی تعقیب و گریز پلیسی بالاخره خودرو در خیابان دماوند متوقف شد، به این ترتیب که راننده تعادل خودرو را از دست داد و با خوردن به جدول کنار خیابان لاستیک خودرو ترکید که نتیجتا راننده نیز از ناحیه دست و پا جراحت‌هایی جزئی برداشت.

دستگیری مرد مسافرکش سارق خودروهای پراید + عکس

این مقام انتظامی گفت: پس از دلالت راننده جوان به کلانتری، او به سرقت‌های سریالی ۵۰ دستگاه خودرو از نوع پراید در سراسر تهران اعتراف کرد و عنوان داشت پراید‌هایی که مدل شان زیر سال ۸۵ بود را به این دلیل که به سیستم ایموبلایزر مجهز نبودند و ایمنی شان از خودرو‌های دیگر پایین‌تر بود سرقت می‌کرد و با استفاده از آن‌ها چند روزی را مسافرکشی تا بتواند خرج شیشه مخدر مصرفی اش را تأمین کند و دوباره سراغ سرقت خودروی بعدی می‌رفت؛ بنابراین گزارش برای متهم پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و او به مقام محترم قضائی معرفی شده است، در حالی که تحقیقات برای شناسایی شکات او از سراسر تهران ادامه دارد.

سرهنگ احمدی در انتها یادآور شد: در صورتی که شهروندان خودرو‌های خود را خارج از پارکینگ و در کوچه و خیابان پارک می‌کنند، حتی المقدور آن را به انواع قفل‌های ایمنی تجهیز کنند تا از تبعات بعدی ماجرا در امان بمانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار