فرماندار گرگان گفت: دهیار و شورای اسلامی موارد تامین آب شرب سالم را تحویل اداره آب و فاضلاب روستایی داده تا تمهیدات لازم از سوی آن اداره صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حمیدی فرماندار گرگان در نشست با اهالی روستا گلندفخرآباد گرگان گفت: پیگیری مشکلات روستای گلندفخرآباد و تاریکی از روستا‌هایی است که در مجاورت شهر گرگان قرار دارد و از مزایای نزدیکی به شهر و امتیازات روستا استفاده می‌کند و این مجاورت و تغییر دیدگاه مردم این روستا را به قطب گردشگری تبدیل خواهد کرد.

فرماندار گرگان در ادامه مدیران دستگاه‌ها را به انجام کار اثربخش برای مردم دعوت کرد و گفت: همه کار‌ها باید در مدار قانون انجام شود و شورا و دهیار مردم را براساس مصوبات جلسه جهت اجرا همراهی کنند.

حمیدی در ادامه به موضوع آب شرب سالم در روستا اشاره کرد وگفت: دهیار و شورای اسلامی با همکاری اهالی هر چه سریعتر آب را تحویل اداره آب و فاضلاب روستایی داده تا تمهیدات لازم از سوی آن اداره صورت گیرد.

وی در پایان گفت: همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان باید نسبت به بازنگری طرح هادی روستا اقدام نماید تا از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در روستا جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/گ

پیگیری مشکلات روستای روستای گلندفخرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.