رئیس هیأت دوچرخه سواری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح استعدادیابی رشته دوچرخه سواری در دو شهر دهدشت و گچساران خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  فرج‌الله زارعی رئیس هیات دوچرخه سواری استان از برگزاری طرح استعداد یابی رشته دوچرخه سواری در دو شهر دهدشت و گچساران خبر داد.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان گفت: با حضور۲۰ دوچرخه سوار ،طرح استعداد یابی رشته دوچرخه سواری در دهدشت برگزار شد.

زارعی از برگزاری این طرح را شناسایی و انتخاب نفرات نخبه در این رشته ذکر و از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیات دوچرخه سواری در برگزاری این طرح تقدیر کرد.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان همچنین از برگزاری دومین دوره طرح استعداد یابی رشته دوچرخه سواری در دو بخش پسران و دختران در شهر گچساران با حضور ۳۰ دوچرخه سوار گفت :نفرات برتر طرح استعداد یابی استان به رقابتهای قهرمانی کشور که یکم لغایت هشتم شهریورماه در تبریز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

زارعی ،همچنین از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در رده های سنی مختلف در دو بخش پسران و دختران برای ایجاد انگیزه و نشاط و شادابی نوجوانان و جوانان در فصل تابستان و شرکت تیم های دوچرخه سواری استان در رقابتهای کشوری خبر داد و افزود: ظرفیت و پتانسیل این رشته در استان نیازمند حمایت مسئولین استانی است و سعی داریم با برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری و برگزاری رقابت‌های استانی زمینه رشد و ارتقای این رشته را در استان مهیا کنیم.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان در پایان از حمایت های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای کهگیلویه و گچساران تقدیر کرد.

انتهای پیام/ط

طرح استعداد یابی دوچرخه سواری در دهدشت و گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.