معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از دسترسی ۹۹ درصدی نهاوندی‌ها به محور‌های روستایی آسفالته خبر داد.

دسترسی بیش از ۹۰ درصد نهاوندی‌ها به محور‌های روستایی آسفالتهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حبیب نادیان رفیع، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ۴۰ کیلومتر راه اصلی با ارزش ۹۰ میلیارد تومان و ۲۷ کیلومتر راه روستایی با ارزش ۲۰میلیارد تومان در نهاوند در حال اجرا است.
وی ادامه داد: بیش از ۹۹درصد جمعیت روستایی نهاوند به راه آسفالته دسترسی دارند و اغلب روستا‌هایی که جمعیت آن کمتر از ۱۰ خانوار هستند بدون راه آسفالته می‌باشند.

نادیان رفیع بیان کرد: به لحاظ طولی ۸۵ درصد راه‌های روستایی این شهرستان آسفالت است، این در حالی است که میانگین راه آسفالتی روستایی در کشور ۷۵ درصد است.

این مسئول اظهار داشت: این محور سال‌ها است از محور‌های حادثه خیز استان به شمار می‌رفت و البته یکی از محور‌های مواصلاتی مهم برای ارتباط با غرب کشور محسوب می‌شود که از این نظر دارای دارای اهمیت است، از این رو چهارخطه کردن این محور در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و اکنون در حال اجرا است.
انتهای پیام/ج

بیش از ۹۰ درصد نهاوندی‌ها به راه روستایی آسفالته دسترسی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.