براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز برای ۹ استان کشور بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بارش باران همراه با رعد و برق در ۹ استان کشور/آسمان تهران صاف تا کمی ابری استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین خروجی نقشه های هواشناسی، امروز برای نواحی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد و در سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. از بعدازظهر امروز در بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب فارس افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در سواحل شرقی دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده و در جنوب سیستان و بلوچستان و نواحی از هرمزگان ابرناکی، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: رگبار باران همراه با رعد و برق در مناطق شمال غرب و شرق کشور/ آسمان تهران گاهی با وزش باد همراه است


طی پنج روز آینده برای نواحی شرق کشور، شمال یزد و سمنان وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود. در این مدت برای شمال کرمان، شمال اصفهان، قم، تهران، البرز و همچنین بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب کشور انتظار وزش باد شدید موقت و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه افزایش نسبی دما برای غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/

آخرین وضعیت جوی هوا در ۷ مرداد ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار