شکل آبادی گفت: تجهیز ورزشگاه‌ها باید زودتر رخ می‌داد، زیرا پروسه‌ای زمانبر است و به همین دلیل هم مسابقات به تعویق افتاده است.

معاون فرهنگی سپاهان: مربیان و باشگاه‌ها باید از تجهیز ورزشگاه‌ها استقبال کنندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، محسن شکل آبادی در مورد الزام باشگاه‌ها از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر استاندارد سازی و تجهیز ورزشگاه ها گفت: این موضوع باید از سال‌های قبل انجام می‌شد که این اتفاق رخ نداده، استاندارد سازی ورزشگاه‌ها از ابتدایی‌ترین موضوعات در فوتبال امروز جهان است و هم باعث راحتی تماشاگران است و هم به مسئولان اجرایی در برگزاری بهتر و مطلوب‌تر مسابقات کمک می‌کند. از نظر امنیتی هم شرایط بهتری را در ورزشگاه‌ها ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: تجهیز ورزشگاه‌ها باید زودتر رخ می‌داد، زیرا پروسه‌ای زمانبر است و به همین دلیل هم مسابقات به تعویق افتاده است با این حال باشگاه‌ها باید سعه صدر داشته باشند، زیرا برای بهتر شدن شرایط ورزشگاه‌ها باید هزینه‌هایی هم داد که یکی از آن‌ها تعویق مسابقات است که باشگاه‌ها باید با این مساله همکاری کنند.

معاون فرهنگی باشگاه سپاهان تصریح کرد: مسئولان باشگاه‌ها قطعا با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای استاندارد سازی ورزشگاه‌ها همکاری خواهند کرد و مربیان هم باید صبر بیشتری به خرج بدهند تا این پروژه به سرانجام برسد. نباید علیه سازمان لیگ موضع گیری شود و هرکدام از اهالی فوتبال باید نقش خود را برای استاندارد سازی و تجهیز ورزشگاه‌ها ایفا کنند.

وی افزود: شاید در این فصل هم برای اجرای کامل این پروژه مشکلاتی پیش بیاید، اما نباید دلسرد شد و قطعا در فصول آینده شرایط بهتر و بهتر خواهد شد. قطعا با تجهیز ورزشگاه‌ها شاهد جو فرهنگی مثبت تری در ورزشگاه‌ها خواهیم بود و تغییرات مثبتی را در رفتار و فرهنگ هواداری تیم‌ها شاهد خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:

فتاحی: ۵، ۶ ورزشگاه آماده شود، لیگ برتر را آغاز می‌کنیم/ تعویق لیگ ارتباطی به بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها ندارد

لیگ برتر فوتبال ۲۶ مرداد آغاز نمی‌شود/ پیام سازمان لیگ به باشگاه‌ها

کلاس توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال برگزار شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار