موفقیت داوران گیلان در تست آمادگی جسمانی لیگ برتر کشور

پنج داور گیلانی تست آمادگی جسمانی داوران لیگ برتر را با موفقت پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علیرضا وهابی مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: کلاس توجیهی و تست پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال ایران از دیروز شنبه ۵ در هتل آزادی و ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: به دعوت فدراسیون فوتبال آقایان حمید حاج ملک، کمیل غلامی، عسگر محمدی، عباس پورحیدری، حامد سیری و حامد تازه پور در کلاس توجیهی شرکت کردند.
وهابی تصریح کرد: در پایان حمید حاج ملک، کمیل غلامی، عسگر محمدی، حامد سیری و حامد تازه پور تست آمادگی جسمانی پیش فصل زیر نظر سوبخیدین، مدرس فیفا را پشت سرگذاشتند.

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان افزود: عباس پور حیدری نیز با توجه به عدم گذراندن این تست می‌تواند ۶ هفته دیگر در تست مجدد شرکت نماید.

وی اضافه کرد: کمیل غلامی که هم اکنون برای قضاوت رقابت‌های آسیایی در تاجیکستان حضور دارد دو هفته پیش این تست را با موفقیت گذراند.

وهابی تصریح کرد: این دوره برای اولین بار است که در کلاس‌های توجیهی پیش فصل داوران لیگ برتر رخ داده است و مانند دوره‌های MA FIFA که در طول فصل برای داوران در بخش آقایان و بانوان در نظر گرفته می‌شد، این دوره نیز کاملا توسط فیفا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ

۵ داور گیلانی در تست امادگی جسمانی داوران لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.