رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه هشتمین دوره مسابقات بانوان سبک شیتوریو اینویی ها ایران به دو کاپ قهرمانی دست پیدا کرد.

کرمانشاه دو کاپ قهرمانی کاراته را کسب کردبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: هشتمین دوره مسابقات بانوان  با میزبانی استان تهران و با حضور بیش از ۱۲۰۰ کاراته کا در غالب بیش از ۲۰۰۰ مسابقه از سراسر کشور برگزارشد.


صالحی گفت:در پایان این دوره از مسابقات بانوان استان مازندران با بیش از ۲۰۰ شرکت کننده با کسب ۵۳ نشان طلا بر سکوی نخست ایستادند و تیم های استان تهران با بیش از ۳۰۰ شرکت کننده و البرز با بیش از ۱۰۰ شرکت کننده به کسب ۴۴ نشان طلا مشترکا دوم و همچنین استان کرمانشاه با ۴۶ شرکت کننده با کسب ۲۸ نشان طلا به مقام سوم دست پیدا کردند.


وی بیان کرد : در قسمت تیمی کات استان کرمانشاه مقام اول ، استان البرز مقام دوم و استان تهران مقام سوم را بدست آوردند.


صالحی ادامه داد : بدلیل همراهی بسیار خوب استان‌های خوزستان و هرمزگان ( کیش ) در این دوره از مسابقات، به همین منظور کاپ اخلاق به این استان ها تعلق گرفت استانهای گیلان . خوزستان . قزوین . زنجان. اربیل. همدان. ایلام. لرستان. کرمان. هرمزگان. تهران. سمنان. قم. البرز. مازندران. کرمانشاه در این دوره از مسابقات حضور داشتند.


وی افزود: استان کرمانشاه با کمترین شرکت کننده از باشگاههای استان و شهرستانهای پاوه و جوانرود در این مسابقات حضور داشت و به دو کاپ قهرمانی دست پیدا کرد.

انتهای  پیام/ز

 

هشتمین دوره مسابقات بانوان سبک شیتوریو اینویی ها ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.