سعید اسماعیل پور گفت : آتش‌نشانی سمنان تیرماه به ۱۲۷ مورد حادثه و حریق در این شهرستان امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسماعیل پور رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان با بیان اینکه تیرماه امسال ۱۲۷ مورد حریق و حادثه در شهر سمنان به وقوع پیوسته است گفت : از این تعداد ۴۸ مورد آتش‌سوزی و ۷۹ مورد عملیات امداد و نجات را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه مأموران آتش‌نشانی در ۷۹ مورد حادثه جداگانه امداد و نجات نیز شرکت داشتند افزود : بیشترین آمار حوادث یعنی ۳۱ مورد نیز مربوط به محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور و ۱۹ مورد گرفتن حیوانات موذی است.

سعید اسماعیل پور ضمن بیان اینکه آتش‌نشانان ۴۸ مورد حوادث آتش‌سوزی را در تیر ماه سال ۹۸ پوشش دادند تصریح کرد : که از این میزان بیشترین تعداد آن یعنی ۲۸ مورد به آتش‌سوزی پارک‌ها و فضای سبز و مزرعه مربوط می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه تعداد ۹ مورد از این حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ‌داده که توسط نیروی‌های عملیاتی به‌خوبی پوشش داده‌شده است تصریح کرد: تعداد نجات‌یافتگان ماه گذشته در این عملیات‌ها نیز ۸۷ نفر (مرد و زن) هستند که توسط نیروی‌های عملیاتی امدادرسانی شدند.

وی بابیان اینکه در ماهی که گذشت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان نزدیک به دو هزار ۵۰۰ تماسی که با سامانه ۱۲۵ زده‌شده، پاسخ داده است، افزود: از این میزان تماس با مجموع ۶۱ ساعت و ۳۰ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین سه دقیقه و ۵۸ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

انتهای پیام / ر

جزئیات امداد رسانی به ۱۲۷ حادثه توسط آتش نشانی سمنان

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.