نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت:با گذشت ۴ ماه از سیلاب مردم پلدختر نسبت به وضعیت راه ها، کشاورزی، دیواره ساحلی ولای روبی رودخانه کشکان مطالبات به حقی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت:با گذشت ۴ ماه از سیلاب مردم پلدختر نسبت به وضعیت راه ها، کشاورزی، دیواره ساحلی ولای روبی رودخانه کشکان مطالبات به حقی دارند.

 کاظمی  در تذکری به وزرای نیرو، جهادکشاورزی و راه وشهرسازی اظهار داشت:با گذشت ۴ ماه از وقوع سیلاب در شهرستان پلدختر ومعمولان، مردم نسبت به احداث دیواره ساحلی دغدغه‌های به حقی دارند که می‌بایست وزارت نیرو به آن بیشتر توجه کند.

وی بیان کرد: لزوم ترمیم و احداث دیواره‌های ساحلی و لایروبی رودخانه کشکان پس از گذشت ۴ ماه از سیل نیاز امروزی منطقه سیل زده جنوب لرستان است.

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس با اشاره به اینکه بر اثر سیلاب بسیاری از زیرساخت راه از بین رفته است عنوان کرد: احداث و ترمیم جاده‌ها و پل‌های ارتباطی روستا‌های شهرستان و جاده اصلی پلدختر- معمولان و خرم آباد با توجه به اینکه این روز‌ها فصل برداشت انجیر سیاه از باغات پلدختر است امری ضروری است.

کاظمی یادآور شد: اقدام جدی در جهت جبران خسارت کشاورزان شهرستان پلدختر و لزوم توجه جدی به رفع مشکلات ناشی از سیل به عشایر منطقه پلدختر درخصوص خسارات به دام‌ها بایستی مورد توجه وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد.

انتهای پیام/ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار