هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر روند تمدید قراردادم با استقلال طولانی شد این بود که در این مدت اصلامذاکره نداشتم و فقط در جلسه ۲۰ دقیقه‌ای با فتحی به توافق رسیدم و امروز قرارداد امضا کردم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران پس از تمدید قرارداد با این باشگاه اظهار داشت: امروز به باشگاه آمدم و قراردادم را امضا کردم و از فردا آماده و سر حال به تمرینات می‌روم. با همه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت تلاش می‌کنیم تا سال موفقیت آمیزی را برای استقلال و هواداران داشته باشیم.

او ادامه داد: پس از بازی با العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا، روزی یکی،۲ جلسه تمرین کردم و آمادگی نسبی خودم را حفظ کردم، اما با تمرینات بیشتر در کنار تیم به آمادگی صد در صد می‌رسم.

کریمی بیان کرد: در هر شرایطی سعی کردم در زمین بهترین عملکرد را داشته باشم و الان هم تلاش می‌کنم تا استقلال به موفقیت برسد. در این مدت از اروپا و کشور‌های خلیج فارس پیشنهاد داشتم، اما به این نتیجه رسیدم که در استقلال بمانم بهتر است و به مدیران گفته بودم در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کنم و اگر روند تمدید قراردادم با استقلال طولانی شد این بود که در این مدت اصلامذاکره نداشتم و فقط در جلسه ۲۰ دقیقه ای با فتحی به توافق رسیدم و امروز قرارداد امضا کردم.

هافبک تیم فوتبال استقلال بیان کرد: استراماچونی در رده‌های پایه قهرمانی‌هایی را با تیم های دیگر داشته و تجربه لازم را دارد، اما شرایط در ایران و استقلال متفاوت تر از اروپا است و امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که از تجربیات این مربی بهره ببریم. تیم پوست اندازی زیادی کرده و بازیکنانی زیادی جدا شدند، اما می‌توانیم بهترین نتایج را بگیریم.

وی تصریح کرد: مارک ویلموتس (سرمربی تیم ملی فوتبال ایران) هم تجربه کافی دارد و با او ۲ بازی خوبی را انجام دادیم. کارلوس کی‌روش عملکرد فوق العاده‌ای داشت و در تاریخ ما بی سابقه بوده و نتایج خوبی گرفته است و ویلموتس با انگیزه نشان داده و با ایشان هم می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.


بیشتر بخوانید:

۷ استقلال بر تن دیاباته

علی کریمی استقلالی شد

کریمی مُچ استقلال را خواباند


انتهای پیام/

اظهارات کریمی پس از تمدید قرارداد با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار