مدیر کل راه و شهر سازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای قطع درختان بلوط جاده یاسوج به سی سخت برای ساخت این محور مجوز های لازم را داشتیم.

نژاد صفوی مدیر کل راه و شهر سازی استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، قطع درختان بلوط جاده یاسوج به سی سخت با مجوز های قانونی / سهل انگاری شرکت برق در اجرای تعهدات خودگفت: طبق بخشانه و مجوز از منابع طبیعی و محیط زیست قطع درختان این محور بخاطر سهولت در رفت و آمد اهالی مردم شهرستان سی سخت و روستا‌های اطراف و تعریض کردن جاده اصلی بلامانع اعلام شد.

وی افزود: طبق بخشنامه قرار شد پیمانکار بعد از اتمام کار به ازای هر درخت ۳ درخت در کنار جاده کاشت کند و تمام هزینه‌های درختان به خزانه پرداخت شده است.

صفوی نژاد بیان کرد: چون هیچ راهی بجز قطع درختان وجود نداشت با نظارت دستگاه‌های متولی و پرداخت خسارت به آن‌ها مجبور به این کار شدیم تا بتوانیم محور را بازگشایی کنیم.

وی گفت: این پروژه یکی از فعال‌ترین محور‌های حال حاضر استان که متاسفانه شرکت برق کم‌ترین همکاری‌ها را با پیمانکار و راه و شهرسازی دارد وعلیرغم نامه نگاری‌های مکرر و پیگیری‌های هر روز برای جا به جایی ستون‌های برق هیچ تلاشی از طرف این شرکت انجام نگرفته و پروژه بخاطر ستون‌های برق واقع در محور قیر پاشی نشده است.

 انتهای پیام/غ

بی توجهی شرکت برق بویراحمد به در خواست راه و شهر سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.