استاندار اردبیل گفت: با رایزنی‌های انجام گرفته تعداد پرواز‌های استان کاهش نیافته و با روال قبلی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در نشست با مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: در ماه‌های اخیر به دلیل سرویس دهی ایران ایر به حجاج با کاهش پرواز این شرکت به استان اردبیل مواجه بوده ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن استان در فصل گردشگری و زیاد بودن متقاضی، از این شرکت درخواست شد که پرواز‌های استان را با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی اصلاح کنند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی پیرو درخواست استان و دستور وزیر محترم راه و شهرسازی نسبت به تغییر و برقراری پرواز‌ها در فرودگاه‌های اردبیل و پارس آباد قول مساعد داد.

بهنامجو با بیان اینکه در برخی فصول سال امکان پرواز در استان اردبیل به تعداد بیشتر در طی روز وجود ندارد، افزود: در طول بهار و تابستان و اوایل پاییز به دلیل مساعد بودن وضعیت جوی جریان چند پرواز در روز ممکن است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های کلان در حال اجرا در استان از قبیل احداث کارخانه کریستال در نزدیکی فرودگاه اردبیل اشاره کرد و گفت: برخی سرمایه‌گذاران کم بودن خطوط پروازی را یکی از علت های عدم حضور خود در استان اردبیل اعلام می کنند.

انتهای پیام/ح

تغییر و برقراری پرواز‌ها در فرودگاه‌های اردبیل و پارس آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.