خاویر ویدال مربی مد نظر بدنساز تیم رئال مادرید به دلیل استفاده از فناوری موساد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از سایت آ اس اسپانیا، خاویر ویدال مربی مد نظر بدنساز تیم فوتبال رئال مادرید به علت استفاده از فناوری موساد (سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی) توسط پلیس اسپانیا دستگیر شد.  

چند وقتی بود که در اتاق رختکن بازیکنان تیم ختافه به حرکات ویدال مشکوک شده بودند و در پی جمع آوری اطلاعات بودند تا وی را متهم کنند.

خاویر از سلاح زون ۷ به صورت مخفیانه بهره می‌برد که توسط  تال براون و ایال الیاکیم (اعضای موساد) دو عضو سابق ملقب به (هشت دویست)  طراحی شده بود.

این سلاح اینگونه است که با هوش مصنوعی که در حافظه آن کار شده، آسیب‌ها را شناسایی و در رفع آن کمک می‌کند. این سلاح در جی پی اس بازیکنان به کار گرفته شده و مصدومیت بازیکنان را کنترل می‌کند و در صدد رفع آن بر می‌آید.  

با استفاده از این وسیله بازیکنان ختافه با پوشیدن جلیقه GPS مخصوص که ۲۰۰ پارامتر فیزیکی شان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.   از توان پرش گرفته تا شدت ضربات، مسافت طی شده، سرعت، ضربان قلب و … مورد بررسی قرار می‌گیرند.

اگر بازیکنی یک روز خسته باشد، به زون ۷ هشدار می‌دهد و حتی اگر بازیکن در اینباره دروغ بگوید  این ابزار نشان می‌دهد که حقیقت ماجرا در چیست.

این تکنولو ژی ویدال را اغوا کرد تا بازیکنان این جی پی اس را ببندند.   در این تکنولوژی جاسوسی  هر بازیکنی که بیش از ۳۰۰ گرم اضافه وزن داشت هم جریمه می‌شد. این اتفاق باعث شد تا رئال در خرید این مربی صرف نظر کند.


بیشتر بخوانید:

نامه‌ی جالب رونالدو به مسی + عکس

مسی: گل دوم برزیل خطا بود/ تا جام حذفی ۲۰۲۲ قصد خداحافظی ندارم

نوشته‌ی یک نوجوان خطاب به لیونل مسی


انتهای پیام/

مربی مد نظر رئال از سرویس موساد بهره گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار