فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به دستگیری سارق سابقه دار داخل خودرو در حین سرقت گفت: برای پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه همه باید به خوبی سهم خود را ایفا کنند.

سارق سابقه دار داخل خودرو در حین سرقت دستگیر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ مختار شیرمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت:پلیس در زنجان با بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌های خود برای پیشگیری از وقوع جرائم تلاش می‌کند و می‌طلبد در این زمینه همه اقشار مختلف جامعه به خوبی سهم خود را ایفا کنند.

وی افزود: دو نعمت سلامتی و امنیت از بزرگترین نعمت‌های الهی است که در سایه سار وجود این دو نعمت انسان قادر به انجام اقدامات خود اعم از معنوی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، علمی، ورزشی و .. خواهد بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دو روز قبل پلیس با اطلاع از وقوع دو فقره سرقت داخل خودرو در نیمه‌های شب موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

سرهنگ شیرمحمدی گفت: با کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته فردی در این زمینه شناسائی و دستور بازداشت وی صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان ادامه داد: با شناسایی متهم شب گذشته در حال سرقت از یک دستگاه خودرو با اقدام ضربتی پلیس دستگیر و پس از انتقال به کلانتری به دو فقره سرقت داخل خودرو اعتراف که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:عصر روز گذشته نیز با هوشیاری پلیس فردی که در حال فرار بود جهت بررسی موضوع دستگیر که در بررسی اولیه مشخص شد این فرد پس از سرقت داخل خودرو در حال متواری شدن بود که دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

وی ازشهروندان خواست:خودرو‌های خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیاء و اموال قیمتی، وجه نقد، در خودرو‌ها خودداری کنند و هر گونه تردد مشکوک در اطراف خودرو‌ها را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
 

دستگیری سارقین در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.