مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: آثار برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی "عکس خیام" در نگارخانه کمال الملک نیشابور به نمایش گذاشته شده است.

گشایش نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در نیشابوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود سلیمانی سپهرمسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: آثار برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی "عکس خیام"در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به نمایش گذاشته شده است.

او تصریح کرد: در این نمایشگاه ۴۰ اثر از کشور‌های ایران، ترکیه، هندوستان، لیبی، بالکان، اسپانیا، یونان، ویتنام، آمریکا، آلمان، چین، انگلستان، روسیه، عمان و عربستان به صورت رنگی و سیاه و سفید با مضامین مستند و اجتماعی به نمایش درآمده است.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: آثار این نمایشگاه پیش از این در تهران، کرج، قم، ایلام، همدان، اراک، اردبیل، قونیه ترکیه، بیلبائو اسپانیا، سبزوار و خیخون اسپانیا به نمایش گذاشته شده بود و از این پس در شهر‌های مختلف ایران و چندکشور دیگر نیز به نمایش در می‌آید.

سلیمانی افزود: ارسال بیش از ۶ هزار عکس از عکاسان ایران و جهان به دبیرخانه نمایشگاه واقع درفدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ) باعث شده تا انتخاب آثار برای نمایش، بسیار زمان بر و دقیق باشد که این امر خود بر کیفیت آثار به نمایش درآمده افزوده است.

او تصریح کرد: آثار این نمایشگاه به نمایشگاه‌های بین المللی دیگر نیز راه پیدا کرده است و برخی از آن‌ها نیز مدال‌های طلا از کشور‌های دیگر نیز کسب کرده اند.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: نمایشگاه آثار برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی "عکس خیام" تا ۱۲ مرداد ۹۸ در ساعات ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۹ در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.
 
انتهای پیام//ف.غ

گشایش نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.