رئیس سازمان سازماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت : با تصویب شورای شهر تا پایان امسال دو بازارچه محلی به بهربرداری خواهد رسید.

خسروی، رئیس سازمان سازماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت:امسال در بودجه شهرداری دو بازارچه محلی پیش بینی شده است که در یکی در قسمت امیرکبیر جنوب شهر و دیگری در منطقه بلوار احمدی روشن مهرشهر در شمال شهر قرار دارد که با تصویب شورای شهر تا پایان امسال به بهربرداری خواهد رسید.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷ الی ۸ بازار فعال در سطح شهرستان بیرجند وجود دارد که به مردم خدمات رسانی می‌کنند. افزود:در بحث چهارشنبه بازار بیرجند، دو بازار در خیابان بهشتی و بلوار مسافر در حال فعالیت هستند که طی برنامه ریزی‌های انجام شده امروز چهارشنبه بازار بلوار مسافر به روز بازار تبدیل می‌شود.

خسروی  اظهار کرد: مردم شهرستان بیرجند تقاضا زیادی درخصوص تبدیل شدن دو نقطه چهارشنبه بازار بلوار مسافر و خیابان شهید بهشتی بعنوان یکشنبه و چهارشنبه بازار دارند که این موضوع در حال بررسی شورای اسلامی شهر قرار گرفته و با تایید آن هم کمک به رفاه مردم شمال و جنوب بیرجند می‌شود و هم به بار ترافیکی شهر کمک میکند.

انتهای پیام / ط ا

فعالیت ۸ بازار در سطح شهرستان بیرجند

برچسب ها: شهرداری ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار