رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از کشف محموله مواد مخدر در محور اصفهان _ تهران خبر داد.

کشف ۳۶۰ کیلو تریاک و حشیش و انهدام کاروان قاچاق در عملیات مشترک پلیس تهران و اصفهانسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بر اساس اخبار دریافتی از پلیس اصفهان مبنی بر فعالیت‌های مشکوک فردی با هویت «کیومرث» که خود اهل اصفهان بوده، مراتب پیگیری و استخراج اطلاعات لازمه از وی در دستور کار معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب قرار گرفت.

او گفت: با تلاش و پیگیری‌های شبانه روزی همکارانم و هماهنگی پلیس اصفهان، سرانجام تلاش‌ها به نتیجه رسید و مشخص شد این فرد با همدستی دو مرد و دو زن دیگر محموله‌ای از موادمخدر تهیه و در حال حرکت به سمت تهران هستند.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: با مشخص شدن مسیر عبوری متهمان، تیمی متشکل از پلیس تهران و اصفهان با حضور در محدوده تردد از پیش تعیین شده تبهکاران، سرانجام خودرو‌های ۴۰۵ و زانتیا آنان در محور اصفهان _ تهران متوقف و هر ۵ متهم با تفهیم اتهام دستگیری‌شان، بازداشت شدند.


بیشتر بخوانید: پراید قاچاقچیان تریاک به تهران نرسید


به گفته وی پس از بازرسی خودرو متهمان، ۱۷۱ کیلوگرم حشیش و ۱۶۳ کیلو و ۳۶۰ گرم تریاک و در مجموع ۳۳۴ کیلو و ۳۶۰ گرم موادمخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب با اعلام تشکر از همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر در انجام موفق آمیز این عملیات تاکید کرد: تبهکاران بدانند پلیس دیر یا زود برسرشان فرود و دستبد قانون را با دستانشان آشنا خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار