امانی گفت: درحالی که چراغ‌های راهنمایی عدد ۱۵ را نشان می‌دهد ناگهان این عدد به صفر می‌رسد و رانندگان ناچار به توقف ناگهانی می‌شوند.

اعتراض عضو شورای شهر تهران به اختلال ثانیه شمار چراغ‌های راهنماییبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر ایراد کرد نسبت به اختلالات و قطعی‌های چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تذکر داد.
 
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اختلال چراق‌های راهنمایی که به خاطر قطع برق رخ می‌دهد، گفت: این موضوع علاوه بر ترافیک سبب افزایش تخلفات رانندگی هم می‌شود در حالی که در جهان امروز برای برخورد با این مشکل از برق اضطراری یا برق خورشیدی استفاده می‌شود و جای سوال که چرا تا کنون این اقدام انجام نشده است.
 
وی در ادامه از وضعیت اختلال در ثانیه شمار چراغ‌های راهنمایی انتقاد کرد و گفت: زمانی که یک راننده در حال حرکت به چهارراه است و نمایشگر چراغ عدد ۱۵ ثانیه را نشان می‌دهد ناگهان این عدد به صفر می‌رسد و راننده ناچار است که بر روی خط عابر توقف کند که این وضعیت سبب ثبت جریمه برای او می‌شود.
 
امانی خاطرنشان کرد: این وضعیت برای شهروندان این شائبه را به وجود می‌آورد که شاید تعمدی در کار است و من خواستار اصلاح این قضیه هستم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار