خبر ورزشی 6 مردادماه را در صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی مشاهده کنید.

قدیمی رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: مرحله اول رقابت‌های رنکینگ خراسان جنوبی زیر گروه لیگ برتر کشور در بخش بانوان با حضور ۱۸ شرکت کننده از شهرستات‌های طبس و بیرجند چهارم مردادماه سال جاری به میزبانی خانه دارت طبس برگزار شد.

وی افزود: در پایان این دوره از مسابقات که به صورت گروهی و حدفس برگزار شد، زهرا رجبی، مائده عطایی، هانیه اباذری به ترتیب عناوین اول تا سوم این دوره اط مسابقات را کسب کردند.

رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس افزود: مرحله بعدی رقابت‌های رنکینگ خراسان جنوبی چهاردهم شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.


صعود تیم کشتی خراسان جنوبی در لیگ برتر کشور

سروری رییس هیئت کشتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: تیم کشتی فرنگی استان که به فینال رقابت‌های لیگ دسته اول کشور صعود کرده بود، از ساعت ۱۷ چهارم مردادماه سال جاری در سالن ۷تیر تهران به مصاف نماینده استان تهران رفت و توانست با غلبه بر حریف تهرانی خود راهی لیگ برتر کشور شود.

وی افزود: جواد فاروجی در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمد حسینوند در وزن ۶۰ کیلوگرم، محسن مدهنی در وزن ۶۳ کیلوگرم، محمود سلیمی راد در وزن ۶۷ کیلوگرم، سجاد ایمن طلب در وزن ۷۲ کیلوگرم، علی اکبر سروری در وزن ۷۷ کیلوگرم، مهدی محمدزاده در وزن ۸۲، حسین اسدی در وزن ۸۷، حسین شکری در وزن ۹۷و سجاد موسوی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با حریفان خود سرشاخ شدند.

رییس هییت کشتی خراسان جنوبی گفت: در این دوره از رقابت‌ها حسن گلکاری خادم و مجتبی سروری مربیان تیم استان بودند.


پایان رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان بیرجند

خرمشاد رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: پرونده رقابت‌های قهرمانی ووشو کشورسبک دی تانگ چوان ووشو که برای اولین بار در دو بخش ساندا و تالو دربخش مردان با حضور بیش از ۱۵۳ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم به میزبانی سالن مخابرات شهرستان بیرجند از سوم مردادماه سال جاری لغایت چهارم مردادماه سال جاری برگزارشد با قهرمانی تیم خراسان رضوی بسته شد.

وی افزود: در اولین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی مردان کشور سبک استان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد، تیم‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان دوم و سوم شدند.

رییس هییت ووشو خراسان جنوبی گفت: این اولین دوره از مسابقات سبکی قهرمانی کشور بود که به میزبانی خراسان جنوبی در رشته ووشو در روز نخست در بخش ساندا و مبارزه و در روز دوم در بخش تالو وحرکات نمایشی شد.

تیم خراسان جنوبی نیز در این دوره از مسابقات توانست سکوی دومی را در چهار رده سنی کسب کرد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.