مجتبی جانعلی گفت: در این نمایشگاه ۱۰۰ غرفه ورزشی برای افزایش نشاط اجتماعی مخصوص خانواده‌ها و ورزشکاران دایر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان سمنان در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی استان سمنان  ضمن بیان اینکه بزرگ‌ترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی استان طی هفته دولت در پارک شقایق سمنان گشایش خواهد یافت،گفت: در این نمایشگاه ۱۰۰ غرفه ورزشی برای افزایش نشاط اجتماعی مخصوص خانواده‌ها و ورزشکاران دایر می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه حضور پنج هزار ورزشکار در این نمایشگاه پیش‌بینی می‌شود، افزود: این نمایشگاه در چهار بخش در نظر گرفته‌شده است تا بتواند به بهترین نحو ضمن استعدادیابی ورزش‌های جدید را نیز به خانواده‌ها ارائه کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه یکم تا چهارم شهریور امسال بوستان شقایق سمنان میزبانی بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی ورزشی خواهد بود، ابراز داشت: مشارکت همه ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این امر خطیر ضروری است.

جانعلی در ادامه تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه ورزش قهرمانی و افزایش شور اجتماعی است که خواستار مشارکت حداکثری هیئت‌های ورزشی استان سمنان در کنار سایر نهاد‌های مختلف در برپایی این نمایشگاه  هستیم.

وی ابراز داشت: برای جلب مردم به ورزش مسابقات خانوادگی مهیج نیز در نظر گرفته‌شده است تا افراد مختلف جامعه بتوانند در کنار یکدیگر در افزایش سلامت و توسعه ورزش سهیم باشند.

انتهای پیام / م

ضرورت مشارکت حد اکثری هیئت‌های ورزشی استان سمنان در برپایی بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.