ویدئوی جالبی را مشاهده می‌کنید که در آن با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، اپلیکیشن فیس‌اپ در جریان نشان دادن پیری بنیامین نتانیاهو هنگ می‌کند.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با داغ شدن اپلیکیشن سرگرم‌کننده Face app در میان مردم ویدئوی جالبی از هنگ کردن این اپلیکیشن روسی منتشر شده که مورد توجه و استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

گفتنی است، اپلیکیشن «فیس‌اپ» (FaceApp) این روزها طرفداران زیادی در سرتاسر جهان یافته است. این اپلیکیشن از افراد عکس می‌گیرد و تصویر آنها را در ۵۰ سال بعدشان نشان می‌دهد. اما اکنون کارشناسان هشدار داده‌اند احتمالاً این اپلیکیشن اطلاعات کاربران را در اختیار توسعه‌دهندگان روسی خود قرار می‌دهد. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۷ ابداع شد که با قرار دادن فیلتری روی صورت فرد آن را پیرتر می‌کرد. به گفته کارشناسان اپلیکیشن مذکور به طور کامل و دائمی به عکس‌های فرد دسترسی می‌یابد و این امر نگرانی‌های امنیتی را ایجاد کرده‌ است.

در ادامه ویدئویی جالبی را مشاهده می‌کنید که در آن با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، اپلیکیشن فیس‌اپ در جریان نشان دادن تصویر پیری بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هنگ می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فیس اپ ، اپلیکیشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۳:۳۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
خیلی جالب بود حال کردم