پرونده مسابقات فوتسال جام شهدای پلیس شهرستان ریگان با قهرمانی تیم ستاد الف (شهید فرهاد دهقان) بسته شد.

سرهنگ حمید رضا تاج آبادی فرمانده انتظامی ریگان امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهدای پلیس در ریگان اشاره کرد و گفت:  این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، فرمانده و کارکنان انتظامی، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال، شهرداری، یگان حفاظت محیط زیست و جمعی از ادارات شهرستان ریگان برگزار شد.

وی از ورزش و آمادگی جسمانی در ناجا به عنوان مهمترین عامل تقویت روابط سالم نام برد و افزود: اجرای برنامه‌های ورزشی سودمند یکی از اهداف اصلی پلیس است.

سرهنگ تاج آبادی تصریح کرد: ورزشکاران با توجه به منش و رفتار شایسته و مناسب خود در تمامی مجالس و جوامع، افرادی قابل احترام هستند و در مجموعه ناجا نیز الگویی برای سایر کارکنان محسوب می‌شوند.

وی یادآور شد: جام شهدای پلیس، به یاد شهیدان والامقام فرهاد دهقان و رضا غلامشاهزاده همزمان با دهه کرامت آغاز شد که طی آن تعداد ۴ تیم از ستاد، پلیس‌های تخصصی، کلانتری و پاسگاه‌ها به مصاف هم رفتند.

سرهنگ تاج آبادی افزود: در پایان این رقابت ها، تیم ستاد الف (شهید فرهاد دهقان) جام و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ب

اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهدای پلیس در ریگان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.