استاندار کرمانشاه گفت : یکی از ثمره‌های شیرین انقلاب اسلامی شکوه بخشیدن به نماز جمعه به عنوان یک کانون وحدت بخش همه مسلمین عالم است .

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که در روز ۵ مردادماه مصادف با روز ملی کرمانشاه و برپایی اولین نماز جمعه تهران پس از پیروزی انقلاب و با حضور حضرت آیت اله علماء نماینده معزز، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نصرت اله لطفی قایم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و ائمه جمعه استان برگزار شد گفت : یکی از ثمره‌های شیرین انقلاب اسلامی شکوه بخشیدن به نماز جمعه به عنوان یک کانون وحدت بخش همه مسلمین عالم است.

وی گفت : نماز جمعه از سنگر‌های بزرگی است که طول ۴۰ سال گذشته در برابر استکبار جهانی ایستاده و مقاومت کرده است و در برابر این جنگ اقتصادی نیز در سنگر اول دفاع است.

بازوند افزود : نماز جمعه دفاع مقدس را تبدیل به یک فرهنگ عمومی کرد.

وی افزود : حضرت آیت اله علما سنگ صبور و محور وحدت استان هستند و اگر شاهد پیشرفت امور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستیم از اثرات مبارک حضور ایشان است.

بازوند گفت : بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب به عنوان یک راهبرد اساسی تهدید‌ها و فرصت‌ها را تبیین کرده و عملیاتی کردن آن وظیفه همه ماست.

وی گفت : تحریم‌های ۴۰ ساله دستآوردی برای آمریکا نداشته‌اند و روز به روز جایگاه انقلاب تحکیم یافته است .

 

 

انتهای پیام/د

نماز جمعه کانون وحدت بخش همه مسلمین عالم

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.