مطیع جهانی از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان خبرداد و گفت:این نمایشگاه از ۶ مردادماه شروع و تا ۹ ادامه دارد.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار می شودبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مطیع جهانی معاونت پشتیبانی برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون در نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان بر مبنای شعار امسال رونق تولید برگزار می‌شود چرا که تلاش شده تولیدات داخلی در این نمایشگاه بیشتر شود به طوری که از سال گذشته از ۷۶۰ شرکت به ۹۶۰ رسیده است.

به گفته وی در این نمایشگاه ۹ کشور خارجی شامل ترکیه. کره جنوبی، انگلیس. اردن. ایتالیا. چین. اسپانیا. امارات و آمریکا حضور دارند.


بیشتر بخوانید: افزایش ۱۵ درصدی قیمت کاشی/ سرانه تولید کاشی ایرانی به ۳۵۰ میلیون متر مربع رسید


مطیع جهانی از برگزاری دوره برگزاری تامین مالی بنگاه اقتصادی. تبادلات بانکی با عراق. روش‌ها و حمل کالا به سوریه و احیای بافت فرسوده در این نمایشگاه خبرداد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقش حضور اتاق تعاون برای خروج بازار مسکن از رکود گفت: اتاق تعاون به عنوان پارلمان غیر دولتی از تمام ظرفیت برای خروج از رکود مسکن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.
 
معاونت پشتیبانی برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون در پاسخ به سوال دیگری درخصوص اینکه در شرایط تحریم چه تمهیداتی برای حضور خارجی ها در نظر گرفته شده است گفت: هم اکنون حضور تولیدکننده های داخلی از اهمیت ویژه ای قرار دارد و باتوجه به شرایط رکود حاکم، یک رفابت سالم بین تولیدکننده در حوزه صنایع داخلی ایجاد شده است و خوشبختانه هیات های خارجی درصدد بیشتری برای محصولات ایرانی در زمینه صادرات و واردات دارند.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار