یک شرکت تولید ظروف تفلون اراکی سالانه ۲.۵ میلیون قطعه محصول به خارج از کشور صادر می‌کند.

صادرات سالانه ۲.۵ میلیون قطعه انواع ظروف تفلون از یک شرکت اراکیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  یک کارخانه تولید ظروف تفلون در قطب صنعتی خیراباد اراک سالانه ۲.۵ میلیون قطعه انواع ظروف تفلون به خارج از کشور صادر می‌کند.

قاسمی مدیرعامل شرکت تولید ظروف تفلون در خیرآباد اراک  در گفت وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این کارخانه سالانه ۵ میلیون قطعه انواع ظروف تفلون تولید می‌کند که نیمی از تولیدات این کارخانه به کشور‌های عراق، ترکیه و کشور‌های سی آی اس (ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، تاجیکستان، افغانستان و صربستان) صادر می‌شود.

قاسمی افزود: این شرکت هر ساعت هزار قطعه و در شبانه روز حدود ۱۹ هزار قطعه ظروف تفلون متنوع در سی مدل انواع ظروف تفلون تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد مواد اولیه این کارخانه از بازار داخلی تامین می‌شود اضافه کرد: این شرکت برای ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۸۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی کرده است.

مدیرعامل شرکت تولید ظروف تفلون در خیرآباد اراک مهمترین خواسته این شرکت را حمایت مسئولان از این صنعت دانست و افزود: این کارخانه در صورت حمایت مسئولان می‌تواند تا ۳۰ درصد افزایش تولید و اشتغال داشته باشد.

بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، در سال ۱۹۹۲ یک تشکل منطقه‌ای با حضور کشور‌های تازه تاسیس که اکثرا جمهوری‌های اصلی این اتحادیه بودند تشکیل شد که به کشور‌های سی آی اس معروف شدند و اعضای فعلی آن ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، تاجیکستان، افغانستان و صربستان هستند.


انتهای پیام / ج

یک شرکت تولید ظروف تفلون اراکی سالانه ۲.۵ میلیون قطعه محصول به خارج از کشور صادر می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.