سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون ۶۰ هزار و ۲۸۴ نفر به خانه خدا اعزام شده که ۷۴ درصد از آن‌ها بدون تاخیر بوده است.

کباری/ ۷۴ درصد از پرواز حجاج بدون تاخیر بوده/ اعزام بیش از ۶۰ هزار زائر به خانه خدامعصومه اصغرزاده سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تعداد زائران اعزامی به  حج تمتع امسال از تاریخ ۱۷ تیر تا ۵ مرداد، از مبدا تهران به مکه  ۵ هزار و ۴۵ نفر و تهران به مقصد مدینه ۱۰ هزار و ۷۵۷ نفر بوده است، گفت: از شهر مشهد هم تا امروز ۵ هزار ۷۴۲ نفر به مدینه اعزام شده و از اصفهان هم ۳ هزار و ۳۲۲ نفر به جده و ۴۷۸ نفر هم به مدینه اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اتمام پرواز‌های رفت حج تمتع در شهر کرمان گفت: ۳ هزار و ۷۰۶ نفر به مدینه اعزام شده‌اند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه پرواز‌های رفت یزد، تبریز، اهواز، بیرجند، رشت، زنجان، ساری، کرمانشاه، زاهدان، بندرعباس و بوشهر به اتمام رسیده است گفت: یزد تا به امروز ۳ هزار و ۸۹۷ نفر زائر اعزام کرده و تبریز هم ۱ هزار و ۲۴۱ نفر زائر به مدینه اعزام کرده است.

اصغر زاده تاکید کرد: ۴ هزار و ۳۹۳ نفر از اهواز و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر هم از بیرجند به مدینه اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: ۴۸۷ نفر از رشت و ۱ هزار و ۵۵۶ نفر هم از زنجان و ۴ هزار و ۲۵۵ نفر هم از ساری به مدینه اعزام شده‌اند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه پرواز‌های رفت همدان، ارومیه و هزار و ۵۰۰ زائر به جده اعزام کرده و شیراز هم ۲ هزار و ۴۹۷ نفر زائر را به جده اعزام کرده که همچنان ادامه دارد.

اصغر زاده بیان کرد: بوشهر هم ۹۴۳ نفر زائر به جده اعزام شده و در بندر عباس هم ۱ هزار و ۱۵۵ نفر به جده اعزام شده است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه تا به امروز ۶۰ هزار و ۲۸۴ زائر به مدینه و جده اعزام شده است، گفت: تا به امروز ۲۴۵ پرواز انجام شده که ۷۴ درصد از آن‌ها بدون تاخیر بوده است. میانگین تاخیر پرواز حجاج ۱۶ دقیقه بوده است.

انتهای پیام/
 

تاکنون چه تعداد زائر به خانه خدا عازم شده اند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
خوش بسعادتشون
آخرین اخبار