میلاد سیار گفت: بدترین دوران ورزشی ام از لحاظ انگیزشی را در زمان کیهانی سپری می‌کنم.

میلاد سیار دوومیدانی کار ۱۱۰ متر با مانع کشورمان در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباه وضعیتش اظهار کرد: متاسفانه در طول این چهارسالی که از دوران ریاست کیهانی در فدراسیون دوومیدانی می‌گذرد بدترین دوران ورزشی‌ام را از لحاظ انگیزشی سپری می‌کنم. به طوری که رکوردهایم نسبت به قبل با افت محسوسی مواجه شده و از همه بدتر اینکه در یک سری از مسابقات مسئولان فدراسیون بدون دلیل خاصی نام من را از لیست نفرات اعزامی به مسابقات حذف کرده‌اند. تاکنون هیچ کدام از قول‌های کیهانی عملی نشده است و حقوق ورزشکاران قطع شده و هنوز هم باشگاه‌های لیگ برتری مطالبات ورزشکاران را پرداخت نکرده‌اند. با شرایط فعلی که به وجود آمده خیلی از قهرمانان دوومیدانی مثل برادران صمیمی، محمدرضا وظیفه دوست، محمد ارزنده و چند دوومیدانی کار دیگر به دلایل مختلف اعطای حضور در دوومیدانی را به لقایش بخشیدند.

دوومیدانی کار کشورمان: بدترین دوران ورزشی ام را در زمان کیهانی سپری می کنم/ برایم مهم نیست که محرومم کنند

شکایت ها از کیهانی رسیدگی نمی شود

سیار بیان کرد: سیاست کیهانی این است با بی اعتنایی به ورزشکاران کاری می کند که آن‌ها خودشان از دوومیدانی بروند. من در این مدت تصمیم گرفتم در سن زیر ۳۰ سالگی از دوومیدانی خداحافظی کنم، اما با توصیه دوستان و خانواده‌ام از این کار پشیمان شده‌ام. کیهانی به عنوان رئیس فدراسیون تا کنون چه کار مثبتی برای پیشرفت این رشته انجام داده است. بار‌ها از کیهانی به وزارت ورزش شکایت شده، اما رسیدگی خاصی به آن‌ها صورت نگرفته است. او حتی هنگام دیدن ورزشکاران هم بسیار زشت و زننده با آن‌ها برخورد می‌کند و انگار ورزشکاران برده او محسوب می‌شوند و به هیچ عنوان انتقاد پذیر نیست و با کسی که بر علیه او صحبت کند مواضع تندی اتخاذ می‌کند. حتی او به دلیل آسیب دیدگی نام من را از نفرات اعزامی به مسابقات قزاقستان حذف کرد. سوال من این است من تاکنون مدال‌های فراوانی را برای ایران در مسابقات برون مرزی کسب کرده ام، اما کیهانی چه کار مثبتی برای دوومیدانی انجام داده؟ من اشتباه دوستانم را تکرار نمی‌کنم، چون دوومیدانی مال ورزشکاران است، اما ریاست یک روزی به اتمام می‌رسد.

کیهانی به اندازه یک دیپلمات سیاسی سفر برون مرزی داشته است 

دوومیدانی کار کشورمان در ماده ۱۱۰ متر با مانع بیان کرد: مسئولان در اعزام‌ها همیشه از پی پولی و وضعیت بد اقتصادی سخن می‌گویند و با این کارشان فرصت و شانس کسب مدال را از ورزشکاران دریغ می‌کنند. این وضعیت تنها برای ما فقط بد است و متاسفانه این سیاست در خصوص رئیس فدراسیون صدق نمی‌کند و او به اندازه یک دیپلمات سیاسی سفر برون مرزی داشته است و برایم سوال است چرا دیگر رئیس‌ها مثل کیهانی عاشق سفر رفتن نیستند و مهم هم نیست با این صحبت‌ها محرومم کنند. امیدوارم روز‌های خوب به دو و میدانی بازگردد. بار‌ها گفته‌ام من عاشق ایران هستم و تمام تلاشم را برای بالابردن پرچم کشورم در مسابقات به کار می‌گیرم. کیهانی مدیون ورزشکارانش است و برای دوومیدانی کاران باید احترام قائل شود که متاسفانه به این صورت نیست.

 انتهای پیام/
 

اظهارات ملی پوش دوومیدانی کشورمان در خصوص مسائل مختلف در این رشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار