سرهنگ حسین پیوندی گفت: ۷۸ درصد پرونده‌های ارجاعی به واحد مشاوره پلیس از ابتدای سال ۹۸ تاکنون با تلاش مددکاران اجتماعی پلیس از گردونه قضایی خارج شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسین پیوندی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت : ۷۸۷ فقره معادل ۷۸ درصد از یک هزار پرونده ارجاعی به واحد‌های مشاوره کلانتری‌ها به صلح و سازش رسید.

وی افزود: ۲۵ نفر از کارشناسان مشاوره و روانشناسان در مرکز مشاوره آرامش و واحد‌های مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها در استان سمنان در چهار ماه نخست امسال یک هزار و ۶۵۴ نفر را از خدمات رایگان و مشاوره پلیس بهره‌مند کردند.

پیوندی تصریح کرد: چهار هزار و ۸۳۱ نفر از شهروندان در ۶۹ جلسه مشاوره فعال مورد آموزش چهره به چهره قرار گرفته و از خدمات متنوع و تخصصی روانشناختی و مشاوره نیروی انتظامی بهره‌مند شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان با تاکید بر توجه و رعایت منزلت انسان در حرفه مددکاری، یادآور شد: توانمندسازی افراد گرفتار، آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را کاهش داده و زمینه جذب و همنوایی با افراد و گروه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ح

توانمندسازی افراد گرفتار،ناهنجاری‌های اجتماعی را کاهش می دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.