دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) از بین داوطلبان آزمون سراسری دوره کارشناسی ارشد در رشته «معارف اسلامی گرایش علوم قرآن و حدیث» و «معارف اسلامی گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی» دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد قربان زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: این دانشگاه از بین برادران و خواهران علاقمند به تحصیل در دوره کارشناسی ارشد پیوسته سال ۹۹-۹۸ در رشته «معارف اسلامی گرایش علوم قرآن و حدیث» و «معارف اسلامی گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی» دانشجو می‌پذیرد.

او تصریح کرد: دانشجویان دختر و پسر در دو پردیس مستقل دانشگاهی تحصیل می کنند و جامع بودن رشته بین چند تخصص قرآنی، فقه، حدیث، فلسفه و منطق و ارتباطات اسلامی و همچنین برگزاری رشته به صورت کارشناسی ارشد پیوسته، به عنوان فرصتی بسیار متفاوت و متمایز برای تحصیل در این دو رشته کارشناسی ارشد پیوسته است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: طول دوره آموزشی کارشناسی ارشد پیوسته حدود ۶ سال (۱۲ ترم تحصیلی) و به صورت تمام وقت روزانه است، دانشجویان ممتاز علمی و فرهنگی در قالب طرح بورسیه تحصیلی امام رضا (ع) و تخفیف شهریه مورد حمایت خواهند بود و پذیرش پایانی داوطلبان منوط به اعلام نتیجه سازمان سنجش آموزش کشور و در شهریور است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر داوطلبان می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۰۴۱ داخلی: ۱۴۴۸ (ویژه برادران) و ۳۱۱۳ (ویژه خواهران) و یا داخلی ۱۴۵۰ تماس بگیرند.
 
انتهای پیام//م.پ
 

پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد پیوسته دانشگاه امام رضا (ع) 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.