گلر تیم نساجی مازندران گفت: با باشگاه پرسپولیس مذاکراتی داشتم، اما به خاطر قراردادم با نساجی، در قائمشهر ماندنی شدم.

نیما میرزازاد سنگربان تیم ملی فوتبال امید کشورمان و نساجی مازندران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد اردوی اخیر تیم ملی امید عنوان کرد: با تغییر کادر فنی تیم ملی امید و حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی، تمرینات ما به شکل منظم‌تری برگزار می‌شود و شرایط تیم خیلی بهتر از قبل پیش می‌رود.

تیم ملی امید در اندیشه شکستن طلسم ۴۰ ساله المپیک است

وی افزود: بازیکنان تیم ملی هم‌قسم شدند تا ضمن جدی گرفتن تمرینات، طلسم ۴۰ ساله حضور نداشتن در رقابت‌های المپیک شکسته شود. در این راستا فدراسیون فوتبال نیز از هیچ کمکی فروگذار نکرده و با برنامه ریزی مدون بازی ها، ما را در مسیرمان حمایت می‌کند. امیدوارم نتیجه بگیریم و جواب اعتماد مجیدی را بدهیم.


کار کردن با مجیدی آرزوی هر بازیکنی است

میرزازاد در مورد کار کردن با مربی جوانی چون فرهاد مجیدی در تیم ملی امید عنوان کرد: در کنار عنوان‌هایی که مجیدی به دست آورده زلاتکو کرانچار نیز مربی کاریزماتیک و خوبی بود. او همچنین در تیم‌های مطرح لیگ برتری نیز سابقه فعالیت داشته است. اما فرهاد مجیدی نیز جز اسطوره‌های فوتبال ما به شمار می‌رود و آرزوی هر بازیکن کار کردن با همچین مربی است.

می‌خواهم به تیم ملی فوتبال بزرگسالان راه پیدا کنم

گلر تیم ملی امید در مورد حضور در تیم ملی بزرگسالان بیان کرد: همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا به حضور در تیم ملی فوتبال بزرگسالان دست پیدا کنند. من شخصا در زمان کارلوس کی‌روش ۲ مرتبه به تیم ملی دعوت شدم اما اردوی اخیر مارک ویلموتس بازیکنانی که کمتر فرصت بازی کردن در رده ملی پیدا کردند دعوت شدند. من شخصا علاقه مندم تا از تیم ملی امید به بزرگسالان دعوت شوم و به لیست نهایی ویلموتس راه پیدا کنم.

قراردادم با نساجی مانع حضورم در پرسپولیس شد

میرزازاد در مورد انجام مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس تهران برای حضور در این تیم مطرح پایتخت اظهار کرد: مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس صورت گرفت اما قراردادم با نساجی مازندران و پایبندی که به این تیم داشتم مانع شد تا در پرسپولیس حضور پیدا کنم.

می‌خواهیم با نساجی سهمیه آسیایی بگیریم

وی در مورد هدف اصلی تیم نساجی در لیگ نوزدهم فوتبال گفت: از روز اولی که در تمرینات تیمی شرکت کردیم مهاجری به ما گوشزد کرد که باید سهمیه آسیایی را برای هواداران تیم به دست آوریم. بازیکنان هم در این زمینه تلاش خود را می‌کنند تا سهمیه را از آن خود کنیم.

امیدوارم جواب اعتماد مهاجری را بدهم

سنگربان تیم نساجی در خصوص گلری به همراه تیم نساجی در لیگ پیش‌روی فوتبال گفت: مهاجری "سرمربی تیم نساجی مازندران" به جوانان اعتقاد ویژه‌ای دارد و به آن‌ها میدان می‌دهد. امیدوارم با پشت سر گذاشتن تمرینات فشرده زیر نظر هاروت، مربی دروازه‌بانان نساجی جواب اعتماد مهاجری را با عملکرد درخشان و پیشرفت روز افزونی که خواهم داشت، بدهم.

وی افزود: از نظر بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برم و در بازی اخیر دوستانه مان مقابل نفت مسجد سلیمان با انجام کلین شیت عملکرد خوبی داشتم. امیدوارم در ادامه تفکرات کادر فنی را با آماده سازی های پیش رو در مسابقات لیگ، به نحو احسن پیاده کنم.

با رضایی رقابت سالم دارم

او در مورد رقابت کردن با امین رضایی دیگر گلر نساجی‌چی‌ها برای حضور پیدا کردن درون دروازه بیان کرد:در کنار فضای رقابتی سالم گلری در تیم نساجی، رضایی جزء بهترین دوستان من است و رفاقت ما سر جای خود باقی می‌ماند.


بیشتر بخوانید:

دلیل غیبت بازیکن لیگ برتری در تمرینات مشخص شد

تکلیف مالک نماینده مازندران در لیگ برتر امروز مشخص می‌شود

احتمال لغو اردوی نساجی در گرجستان قوت گرفت


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار