۲ ملی پوش کشورمان در رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان آسیا به مرحله نهایی صعود کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جودو قهرمانی نوجوان و جوانان آسیا که به میزبانی چین تایپه در حال برگزاری است امروز سه نماینده کشورمان به روی تاتامی رفتند و در پایان ۲ ملی پوش کشورمان به مرحله نهایی این دوره از مسابقات صعود کردند و یک جودوکار کشورمان در همان مرحله اول از رقیب خود شکست خورد و از رسیدن به مرحله بعد مسابقات باز ماند.

امروز در اولین مسابقه در وزن ۵۰ - کیلوگرم محمد برخورداری مقابل حریف هندی خود در اولین گام پیروز شد، اما در دور دوم در مقابل نماینده چین تایپه میزبان مسابقات، نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به مرحله بعد مسابقات باز ماند.

در دیگر اوزان این رقابت‌ها در وزن ۶۰ -کیلوگرم ابوالفضل عیسی زایی در دور اول این رقابت‌ها برابر نماینده مغولستان قرار رگفت و توانست این حریف مغولی خود را ضربه فنی کند و به مرحله بعد مسابقات صعود کند.

عیسی زایی در مرحله بعد این رقابت‌ها به مصاف حریفی از عربستان صعودی رفت و توانست او را هم با ضربه فنی از دور رقابت‌ها کنار بگذارد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کند.

ابوالفضل عیسی زایی در مرحله نیمه نهایی رو در روی حریفی از چین تایپه میزبان مسابقات ایستاد و موفق شد که نماینده میزبان را ایپون کندو به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

در دیگر مسابقه این رقابت‌ها رامین احمد زاده دیگر جودوکار نوجوان کشورمان در وزن ۶۶ -کیلوگرم در دور اول این رقابت‌ها در مقابل حریفی از مغولستان قرار گرفت و توانست او را مغلوب نمایش زیبای خود بر روی تاتامی کند و با اقتدار به مرحله بعد صعود کند.

احمد زاده در دور بعد این مسابقات به مصاف حریفی از قرقیزستان رفت و با برتری در مقابل این حریف به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد. دست یافت و جواز حضور در نیمه نهایی را گرفت.

رامین احمد زاده ملی پوش جودوکار نوجوان کشورمان در مرحله نیمه نهایی مقابل رقیبی از هند قرار گرفت و توانست او را با شکست بدرقه کند و به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

همچنین نوجوانان جودوکار ایران در بخش بانوان نیز امروز با یک نماینده به روی تاتامی رفتند. در جایی که نیکی کریمی جودوکار بانوی کشورمان در وزن ۴۴ - در مقابل حریفی از کشور هند قرار گرفت و نتوانست در مقابل این ورزشکار توفیقی را کسب کند و بازی را واگذار کرد.


بیشتر بخوانید:

فعالیت خانواده جودو در سایر رشته‌های رزمی ممنوع اعلام شد

میر اسماعیلی: انجمن‌های کوراش و جوجیتسو با فدراسیون جودو هماهنگ نبودند

ترکیب تیم ملی نوجوانان و جوانان در گروه مردان مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جودو ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرجان از همدان
۱۴:۲۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
تیم ملی نوجوانان ایران نگویید
بنویسید تیم ملی نوجوانان لرستان : نیکی کریمی (لرستان) سایان چگینی (لرستان) مارال مردانی (لرستان) مریم پیمانی (لرستان) نرگس موسوی مربی از لرستان معصومه جعفری مربی از لرستان
آخرین اخبار