مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: پروزه مهر، طلیعه بهار تعلیم و تربیت است.

تمامی فعالیت‎‌های سال تحصیلی می‌تواند متاثر از برنامه‌های پروژه مهر باشدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مجید یزدان‌پناه گفت: همه باید تلاش کنیم تا سال تحصیلی جدید سال موفق و خاطره انگیزی باشد، زیرا پروژه مهر، طلیعه بهار تعلیم و تربیت است.

وی با مهم خواندن رخداد پروژه مهر تاکید کرد: تمامی فعالیت‎‌های سال تحصیلی می‌تواند متاثر از برنامه‌های پروژه مهر باشد، بنابراین باید با بهره‌گیری از تمامی پتانسیل‌ها این مهم را به سر منزل مقصود برسانیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار امیدواری کرد: امسال هم برنامه‌ها مثل سالیان گذشته با موفقیت و نوآوری در فضای امید و نشاط برگزار شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بزرگترین رخداد آموزش و پرورش کشور در پروژه مهر متجلی می‌شود.

وی افزود: با یک‌دلی و انسجام فکری باید موجبات ارتقای کیفی تعلیم و تربیت استان را در تمامی زمینه‌ها فراهم آوریم و این مهم صرفا با اجرای پروژه مهر عملی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به دانش‌آموزان مناطق محروم تصریح کرد: امسال حرکتی مانند دیوار مهربانی انجام خواهد شد که اساس آن توجه به دانش‌آموزان مستعد مناطق محروم می‌باشد.

 


انتهای  پیام/ز


پروژه مهر، طلیعه بهار تعلیم و تربیت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.