افشاردوست: می‌توانیم شاهد اتفاق‌های خوبی در المپیک۲۰۲۴باشم/ مربیان ایرانی تجربه بسیار خوبی در والیبال کسب کردندکارشناس والیبال کشورمان درباره نحوه صعود ملی پوشان جوان کشورمان به فینال مسابقات قهرمانی جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

محمود افشادوست کارشناس والیبال کشورمان در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صعود تاریخی تیم ملی والیبال جوانان (زیر۲۱ سال) به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: ابتدا این دستاورد بزرگ و صعود تاریخی به فینال جوانان جهان را تبریک می‌گویم. کار بسیار بزرگی انجام دادند.

رسیدن به فینال نوید اتفاق‌های خوبی را می‌دهد

او افزود: شکست دادن برزیل در این مقطع کار بزرگی بود. فکر می‌کنم کادر تیم ملی استراتژی خوبی را در نظر گرفته بود. چون به نظرم با این شکلی که تیم جوانان بازی کرد تاکتیک خوبی بود و به فینال رفت. امیدوارم فردا هم خوش رنگ‌ترین مدال را بگیرند هر چند تا به اینجای کار و رسیدن به فینال کار بزرگی بوده است. این اتفاق نوید خوبی برای آینده را می‌دهد.

با این نفرات می‌توانیم به المپیک ۲۰۲۴ امیدوار باشیم

کارشناس والیبال کشورمان ادامه داد: وقتی تیم جوانان به فینال می‌رسد یعنی از چند سال قبل کار پشتوانه سازی انجام شده است. این نفرات همان افرادی هستند که با تیم نوجوانان قهرمان جهان شدند. در واقع این نشان دهنده این است که در نوجوانان هم کار درستی انجام شده بود که هم در آن سال قهرمان شدند و هم حالا به فینال رسیدند.

او افزود: این اتفاق نوید این را می‌دهد که در المپیک ۲۰۲۴ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم البته به شرطی که این بازیکنان خودشان را حفظ کنند و برنامه خوبی وجود داشته باشند می‌توانیم به المپیک ۲۰۲۴ امیدوار باشم.

زنجیره خوبی داریم

افشاردوست درباره مربیان ایرانی که حالا در رده‌های مختلف نتایج خوبی را می‌گیرند گفت: مربی‌های داخلی چند سالی است که چه در مسابقات مختلفی که میزبان هستیم و چه مسابقاتی که در رده پایه حضور دارند نتایج خوبی می‌گیرند. این مسابقات تجربه خوبی داشت. ما چندین سال است که بحث مربیگری را در فدراسیون داریم. هم اکنون رضایی و اکبریان را روی نیمکت تیم ملی داریم که چندین سال است براشون هزینه شده است و در بخش‌های مختلف پایه، دانشجویان و باشگاهی حضور داشته اند.
همچنین عطایی هم چندین سال است که در بخش پایه فعالیت می‌کند و در تیم کاله هم ترکیب جوانی داشته است و نشان می‌دهد بسیار با تجربه شده است. از آن طرف هم وکیلی در بخش نوجوانان پشتوانه سازی درستی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار