نظری گفت: بزرگتر‌ها با خالی کردن جا امکان حضور جوانان و بانوان را در عرصه مدیریت شهری فراهم کنند.

مدیریت شهری را باید به زنان و جوانان واگذار کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای شهر تهران با حضور در ستاد برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت شهروندان در پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها بیشتر از حد تصور من و همکارانم بود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به این نکته که آمار شرکت کنندگان در انتخابات شورایاری آن نشان از مشارکت اجتماعی مردم است گفت: همکارانم در شورای شهر تهران تمام قطع ایستاده اند تا انتخابات شورایاری‌ها برگزار شود‌.

نظری با اشاره به این نکته که کشور از لحاظ اقتصادی وضعیت خوبی ندارد، گفت: حضور مردم در این شرایط کشور که در حوزه اقتصادی و اجتماعی شرایط خوبی حاکم نیست و گلایه‌های های مردم به حق است  که نشان از اعتماد مردم به حاکمیت دارد.

عضو شورای شهر تهران گفت: کم شدن اختیارات شورایاری‌ها موجب شد تا جذابیت انتخابات شورایاری‌ها کم شود و دستگاه‌های مربوطه برای برگزاری پرشور انتخابات شورایاری‌ها همکاری لازم را انجام ندادند.

نظری با اشاره به این نکته که تعداد شرکت کنندگان در انتخابات شورایاری‌ها بیشتر از ادوار قبل است، گفت: امیدواریم بزرگتر‌ها با خالی کردن جا امکان حضور جوانان و بانوان را در عرصه مدیریت شهری فراهم کنند.

عضو شورای شهر تهران گفت:توانستیم با اصلاح قانون نقش شورایاری‌ها را برای بودجه گذاری محلات افزایش دهیم.

نظری گفت:مهلت شرکت در انتخابات شورایاری‌ها تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شده بود و برابر مقررات این مهلت دیگر تمدید نشده و متقاضیان تنها تا ساعت ۲۰ می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار