مراسم نصب تابلوی معرفی و شناسایی امامعلی حبیبی قهرمان نامدار کشتی ایران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با دستور رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، امروز با حضور نمایندگان کمیته ملی المپیک پس از نصب تابلوی معرفی و شناسایی علی میرزایی وزنه بردار المپیکی ایران، تابلوی معرفی امامعلی حبیبی دارنده اولین مدال طلای المپیک ایران بر سر در منزل این پیشکسوت ورزش نصب شد.

نصب تابلو یادبود برای امامعلی حبیبی و عسگری محمدیان

نصب تابلو یادبود برای امامعلی حبیبی و عسگری محمدیان

نصب تابلو یادبود برای امامعلی حبیبی و عسگری محمدیان

همچنین در مراسم نصب تابلوی معرفی و شناسایی امامعلی حبیبی قهرمان نامدار کشتی ایران، گروه ثبت و ضبط تاریخ شفاهی ایران نیز از سوی کمیته ملی المپیک حضور داشتند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ورزش ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فوتبال دوست
۱۶:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
با سلام. با اینکه کمیته ملی المپیک به تقلید از ارگانی دیگر سعی کرده بر روی دیوار خانه قهرمانان المپیکی تابلو نصب کند،که البته در جای خودش قابل تقدیر است. متاسفانه کمیته ملی المپیک برای پیش رفت کار خود از نقاب های مختلف استفاده می کند. وقتی کاری مثبت انجام می شود ویا قرار است تبلیغی صورت گیرد، نقاب کمیته ملی المپیک شفاف و روشن است. اما وقتی قرار است انتخابات برای ریاست فدراسیون های مختلف ورزشی انجام گیرد، کمیته ملی المپیک از تیر ه و تار ترین نقاب استفاده می کند. که بگوید کی بود، کی بود، من نبودم. مانند انتخابات پر شبهه فدراسیون وزنه برداری و کشتی، که در این مسیر به مدال اوران المپیکی ظلم و تحقیر فراوانی هم شد!!! ریاکاری بسته به سن افراد می‌تواند در آنها متفاوت باشد. در سنین نوجوانی و کودکی عموما ترس و فرار از مجازات است که فرد را به ریاکاری و دروغ وا می‌دارد. در سنین بالاتر و بزرگسالی منفعت‌‌جویی و جاه‌طلبی است که فرد را به سمت ریاکاری و تظاهر سوق می‌دهد.
آخرین اخبار