رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهراصفهان گفت:در این آزمون که ۱۵۷ نفر در آن شرکت کردند، استعداد‌های خبرنگاری شناسایی می‌شوند و در نهایت حدود ۲۰ نفر پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و مصاحبه به عنوان خبرنگار نوجوان جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان معرفی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریده روشن رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهراصفهان با اشاره به اینکه این جشنواره متعلق به کودکان و نوجوانان است گفت: سعی شده تا عوامل برگزار کننده این جشنواره از جمله خبرنگاران و داوران از خود نوجوانان باشند.

فریده روشن افزود: در این آزمون که ۱۵۷ نفر در آن شرکت کردند، استعداد‌های خبرنگاری شناسایی می‌شوند و در نهایت حدود ۲۰ نفر پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و مصاحبه به عنوان خبرنگار نوجوان جشنواره معرفی می‌شوند.

او گفت: نتایج این آزمون به زودی از طریق پایگاه‌های خبری ایمنا و سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام خواهد شد.

آزمون خبرنگاران نوجوان صبح امروز در پژوهش سرای فضیلی اصفهان برگزار شد که شرکت کنندگان ۱۴ تا ۱۶ ساله در رقابتی یک ساعته به ۲۲ سئوال پاسخ دادند.

انتهای پیام/م

 

برگزاری آزمون خبرنگاران نوجوان در اصفهان

برچسب ها: آزمون ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.