در آخرین روز مسابقات امید‌های فوتبال ساحلی کشور تیم‌های ایفا اردکان ودهیاری ملاباشی به مرحله بعدی مسابقات صعود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، میرجلیلی رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان یزد گفت: در آخرین روز از رقابت‌های امید‌های فوتبال ساحلی کشور دو تیم ایفا اردکان و دهیاری ملاباشی یزد با درخشش خود به مرحله بعدی  این مسابقات  صعود کردند.

میرجلیلی افزود: در گروه دوم این رقابت‌ها تیم ایفا اردکان با نتیجه ۷ بر ۳ موج گناوه را از پیش رو برداشت و به عنوان صدرنشین به دور دوم رقابت‌ها صعود کرد.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان یزد اظهارکرد: در دیگر بازی‌های این گروه تیم بالابان آرین اردکان با نتیجه ۲ بر ۴ مغلوب ملوان بندرگز شد و متاسفانه از صعود باز ماند.

وی در ادامه به درخشش دیگر نماینده استان اشاره کرد و افزود: تیم دهیاری ملاباشی یزد که میزبان گروه سوم این رقابت‌ها بود با نتیجه ۸ بر ۳ تیم مقاومت شهیدنوروزی را شکست داد و به عنوان صدرنشین به دور دوم صعود کرد.

میرجلیلی خاطر نشان کرد: در دیگر بازی این گروه نیز تیم شهید جهان نژادیان آبادان موفق شد ۵ بر ۴ موج سواران نوشهر را شکست دهد.

گفتنی است در پایان این رقابت‌ها تیم‌های ایفا اردکان و ملوان بندرگز از گروه دوم و تیم‌های دهیاری ملاباشی یزد و مقاومت نوروزی چلیچه از گروه سوم به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کردند.

انتهای پیام/ غ

ایفا اردکان و دهیاری ملاباشی به مرحله نهایی مسابقات فوتبال ساحلی کشور صعود کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار