مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: امروزه ترویج تعاونی، ترویج فرهنگ اقتصادی است و یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه وجود و فعالیت تعاونی ها است.

راه اندازی مرکز داوری اتاق تعاون در استان کرمانشاهبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسن عزیزی  با اشاره به این که تحقق سهم 25 درصدی ملی از اهداف اتاق تعاون است. گفت : در یکی دو سال اخیر شاهد جهشی در فعالیت‌های اتاق تعاون بودیم.

وی با اشاره به اینکه این مرکز داوری از تضییع حقوق اعضای شرکت‌ها نقش دارد و تبدیل منابع خرد به اعتبارات بسیار از وظایف اتاق تعاون است؛ افزود: در این زمینه در دنیا از ظرفیت‌های موجود بهره گرفته شده است.

به گفته حسن عزیزی امروزه ترویج تعاونی، ترویج فرهنگ اقتصادی است و یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه وجود و فعالیت تعاونی ها است.

غفار محمدی رئیس اتاق تعاون استان کرمانشاه هم با بیان اینکه تاکنون پرونده‌هایی که مربوط به تعاونی‌ها و حل و فصل منازعات بوده خوشبختانه رشد داشته است؛ گفت : داوری بدون دادرسی موجب تسریع در امور مردم می‌شود.

رنجبر دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران نیز گفت: مرکز داوری پشتوانه قانونی دارد و بر اساس آمارها چندین هزار پرونده در مراکز داوری رسیدگی شده است.

طی مراسمی مرکز داوری اتاق تعاون استان کرمانشاه افتتاح شد.

انتهای  پیام/ز


افتتاح داوری اتاق تعاونی استان کرمانشاه 

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.