مقامات محلی شیلی اعلام کردند انفجار یک بسته بمب‌گذاری شده در یکی از ایستگاه‌های پلیس در پایتخت این کشور به زخمی شدن هشت تن از نیرو‌های پلیس منجر شد.

۸ زخمی به دنبال انفجار بسته بمب‌گذاری شده در شیلیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات محلی شیلی اعلام کردند انفجار یک بسته دریافتی بمب گذاری شده در یکی از ایستگاه‌های پلیس شهر سانتیاگو، پایتخت این کشور به زخمی شدن هشت تن از نیرو‌های پلیس منجر شد. این بسته انفجاری از طریق پست به ایستگاه پلیس فرستاده شده بود.

پلیس گزارش داد انفجار ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه به وقت محلی (۱۷:۳۰ به وقت گرینویچ) در یک ایستگاه پلیس در شمال پایتخت شیلی روی داد.

افرادی که در این انفجار زخمی شدند، از ناحیه گوش و چشم به شدت آسیب دیده اند؛ با این حال به گفته مقامات شیلی قربانیان انفجار با خطر مرگ رو به رو نیستند. سباستین پینرا، رئیس جمهور شیلی اعلام کرد: "این حمله بدون هیچ تردیدی یک اقدام تروریستی بوده است."

وی افزود: "ما می‌دانیم که بسته دیگری از سوی همان فرستنده ارسال شده است و به گیرنده آن برای جلوگیری از انفجار دوم هشدار دادیم."

در سال‌های اخیر حملات انفجاری در اماکن عمومی شیلی، این کشور آمریکای جنوبی، موجب نگرانی شده، هرچند این انفجار‌ها قربانی نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار