رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: صادرات از سیستان و بلوچستان به افغانستان تا پایان امسال ۱۵۰ میلیون دلار افزایش می‌یابد.

افزایش ۱۵۰ میلیون دلاری صادرات از سیستان و بلوچستان به افغانستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،   نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در بازدید هیات تجاری افغانستان از شهرک صنعتی زاهدان، گفت: صادرات از سیستان و بلوچستان به افغانستان تا پایان امسال ۱۵۰ میلیون دلار افزایش می‌یابد.

او افزود: در پی سفر این هیات، برنامه‌ریزی شده است روابط تجاری دو منطقه به ۵۰۰ میلیون دلار برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: سیستان و بلوچستان سالانه ۳۵۰ میلیون دلار مصالح ساختمانی، خشکبار، موادغذایی، میوه و صنایع پایین دست پتروشیمی به افغانستان صادر می‌کند.

رئیس شورای ولایت نیمروز افغانستان هم در این بازید گفت: اتصال ریلی چابهار به ولایت نیمروز افغانستان، سرمایه گذاری‌های مشترک و روابط تجاری میان این دو کشور را افزایش می‌دهد.

ناصری افزود: در سال‌های گذشته، سرمایه گذاری‌های مشترک در بخش سیمان میان تجار ایرانی و افغانستانی صورت گرفته است و بازدید امروز تجار افغان از شهرک صنعتی زاهدان افزایش همکاری‌های صنعتی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

سیستان و بلوچستان سالانه ۳۵۰ میلیون دلار مصالح ساختمانی صادر می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار