به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

خطرناک‌ترین محله‌های جهان که هیچکس جرأت قدم گذاشتن در آن‌ها را ندارد / عجیب‌ترین روز‌ها در تقویم جهانی که مرغ پخته هم از شنیدن آن خنده‌اش می‌گیرد / زیر و بم قدرت «آرش» ایرانی در صیانت از مرزهای کشور


حلقه عناصر مساله‌دار به دور «شریعتمداری» / شاه‌مهره دستگاه آقای وزیر؛ از آتش بیاری در «فتنه ۸۸» تا جایگاه ویژه بدون مدرک مربوطه +تصاویر و اسناد
سوال اساسی که مطرح می شود این است که اصرار محمد شریعتمداری به گرد آوردن چهره‌های سیاسی رادیکال با سوابق منفی امنیتی را که هیچ برجستگی علمی و تخصصی خاصی هم ندارند، در زیرمجموعه خود چه دلیلی دارد؟


ماجرای عجیب آزادی زن فرانسوی پس از ۱۸ سال حبس در ایران
زن فرانسوی پس از ۱۸ سال حبس با کمک یک نیکوکار ایرانی و ستاد دیه آزاد شد.


خواص فوق‌العاده آلبالو و اهمیت خوردن آن در تابستان
از آنجایی که آلبالو دارای ریزمغذی‌ها و ترکیبات منحصربه‌فرد فراوانی است بسیاری از متخصصان و محققان تغذیه تأکید به مصرف آن دارند.


سیر تا پیاز پرونده تجاوز جنسی آقای بازیگر و آبرویی که شاید با حکم برائت هم بازنگردد + عکس
بازیگر مشهوری که سالها قبل برچسب تعرض به یک جوان ۱۸ ساله بر او خورد به علت کافی نبودن مدارک شاکی از این اتهام تبرئه شد.


سرقت ۴۰ میلیاردی باند کوچک «نان‌خشکی‌ها» با سرکردگی زن میانسال
فرمانده انتظامی مازندران از کشف سرقت ۴۰ میلیاردی توسط مادر و فرزندی که با خرید نان خشک اقدام به سرقت منزل شهروندان در قائم‌شهر می‌کردند، خبر داد.


از رونالدو تا راکی جانسون / درآمد سلبریتی‌های مشهور از تبلیغ در اینستاگرام چقدر است؟
سلبریتی‌ها و افراد مشهور در جهان به ازای انتشار هر پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبالغ هنگفتی را از شرکت‌ها و برند‌های مختلف در جهان دریافت می‌کنند.


اعترافات شروری که نصف عمرش را در زندان بود/ آدم که روی بدنش زخم داشته باشه خفن‌تر به نظر میاد/ حتی مرا دار هم بزنید برایم مهم نیست! + فیلم
شرور سابقه‌داری که حدود نیمی از عمر خود را در زندان بود، تنها چند هفته پس از آزادی از زندان به دلیل حمله به یکی از شهروندان و ضرب و شتم شدیدش با چاقو دستگیر شد.


ستاره سینمای ترکیه با آقازاده‌های ایرانی همکاری می‌کند؟
«آقازاده» که سریال تازه حامد عنقا پس از سریال «قلب یخی» بوده، قرار است با حضور بازیگر سوپراستار ترک همراه باشد که آثار او در ایران بین عوام پرطرفدار بوده است.


جان‌دادن کاربر دیوانه بعد خوردن هزارپاهای زنده سمی در لایو
یک وبلاگ نویس ۳۵ ساله پس از خوردن هزارپایان سمی، مارمولک‌ها و کرم‌ها در برنامه پخش زنده اینترنتی جان داد.


پسر ناخلف پدرش را به آتش کشید + فیلم
یک جوان مصری در استان البحیره به سبب اختلافات خانوادگی، پدرش را در خیابان آتش زد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار