سرهنگ فولادوند مقدم از دستگیری فردی خبر داد که پس از آزادی از زندان با هم دستی دو هم بند خود باند سرقت سیگار از فروشگاه‌های پایتخت را تشکیل داده بود.

انهدام باند سرقت سیگار از فروشگاه‌های پایتختبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عسگر فولادوند مقدم رئیس کلانتری ۱۵۹ بیسیم گفت: هفته جاری ماموران عملیات این کلانتری در جریان یک فقره سرقت از مغازه‌ای در این محدوده سریعا با حضور در محل، متوجه شدند سارقان به شیوه‌ای حرفه‌ای اقدام به بریدن قفل کرکره مغازه و سرقت کرده اند.

او افزود: در ادامه پرونده‌ای تشکیل و از آنجایی که مشابه این سرقت‌ها در محدوده کلانتری ۱۵۹ بیسیم شدت گرفته بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، تااینکه با بررسی تمامی تصاویر دوربین‌های مداربسته، جوانی سابقه دار که بار‌ها توسط ماموران همین کلانتری دستگیر و روانه زندان شده بود، شناسایی شد.

رئیس کلانتری ۱۵۹ بیسیم گفت: با هماهنگی‌های قضائی، پلیس وارد عمل شد و خیلی زود متهم را در مخفیگاه خود به همراه ۲۵ باکس سیگار دستگیر کردند و مشخص شد متهم پس از آزادی از زندان به همراه دو نفر از هم بندی هایش باند سرقت‌های سریالی سیگار از فروشگاه‌ها و مغازه‌های پایتخت را تشکیل داده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم انگیزه خود از سرقت سیگار را راحت بودن فروش آن‌ها اعلام کرد و گفت برای تهیه پول شیشه مخدر مصرفی اش مجبور به سرقت شده است؛ در ادامه او دو همدست خود را نیز به پلیس معرفی کرد که با هماهنگی قضائی آن دو نفر نیز دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

با تشکیل پرونده ای، هر سه متهم ۳۰ تا ۳۵ ساله به مقام محترم قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار