مجتبی یادگاری از اعضای فعال و ورزشکار جمعیت هلال احمر استان مرکزی که همزمان با دهه کرامت و با شعار فراگیر شدن صلح جهانی در دنیا از شهر اراک دوندگی اش رو شروع کرده بود وارد همدان شد.

دونده مروج صلح و دوستی در  همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  مجتبی یادگاری از اعضای فعال واحد جوانان جمعیت هلال احمر اراک است که ۲۲ تیر امسال برنامه دوندگی خود را از هلال احمر این استان آغاز کرد و تاکنون ۲۰ استان کشور را پیموده است.

یادگاری در ۲۱مین مقصد خود، صبح امروز به همدان رسید و مورد استقبال مدیرعامل جمعیت هلال احمر و اعضای واحد جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نیز بزرگترین دستاورد این دونده جوان را یادآوری اینکه جهان نیازمند صلح و دوستی است دانست و عنوان کرد: پیام صلح از درون انسان‌ها نشات می‌گیرد.

بهروز کارخانه‌ای به ترویج فرهنگ صلح و دوستی در بین ملل به عنوان یکی از اهداف چهارگانه جمعیت هلال احمر اشاره و ابراز امیدواری کرد: با گسترش فرهنگ صلح و دوستی در جهان و افزایش جوانان دغدغه‌مند در این زمینه، شاهد جهانی عاری از جنگ و خشونت باشیم.

این جوان دونده که پیش از این در مسابقات دو و میدانی بسیاری عناوین برتر را از آن خود کرده است، بیشترین مسافتی که پیموده را حدفاصل اراک و مشهد در اعلام انزجار از فعالیت‌های تروریستی داعش عنوان کرد.

مجتبی یادگاری افزود: در برنامه اخیر ۳۱۰ کیلومتر را در ۳۱ استان کشور با شعار ترویج صلح و دوستی در جهان می‌پیماید.

دونده اراکی که چند کیلومتری با همراهی دوندگانی که در میان آن‌ها اعضای تیم واکنش سریع و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان دیده میشد، دویده بود با لبخندی حاکی از رضایت از اقدام بشردوستانه خود، همدان را به مقصد کرمانشاه ترک کرد.

انتهای پیام/د.ا

دونده مروج صلح و دوستی وارد همدان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.