رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: شماره سریال اموالی که به سرقت می رود در این سامانه ثبت می شود تا بعد از کشف، به صاحبان آن بازگردانده شود.

مالباختگان،به سامانه به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ جعفر رحمتی رئیس پلیس آگاهی استان گفت: شماره سریال اموالی که به سرقت می‌رود در این سامانه ثبت می‌شود تا بعد از کشف، به صاحبان آن بازگردانده شود.

وی افزود: با راه اندازی سامانه نما، شماره سریال اموال مسروقه به صورت متمرکز ثبت و به محض اینکه اموال کشف شوند از طریق این سامانه و ثبت شماره سریال اموال مسروقه، به صاحبان آن دسترسی می‌یابیم.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان یادآور شد: ضروری است تا شهروندان حتما شماره سریال اموال خود را یادداشت کنند تا هنگام سرقت و کشف آن توسط پلیس، از طریق این سامانه مال خود را شناسایی و و آن را تحویل بگیرند.

سرهنگ رحمتی گفت: در راستای افزایش ایمنی منازل، پیشگیری و جلوگیری از سرقت در زمان‌هایی که شهروندان در مسافرت به سر می‌برند بهتر است از قفل‌های مناسب و پیشرفته، نرده کشی پنجره ها، نصب دزدگیر و دوربین‌های مدار بسته جهت منازل خود استفاده کنند تا دسترنج چندین ساله با یک سهل انگاری توسط سارقان به یغما نرود.
 
انتهای پیام/ن
 

شماره سریال اموالی که به سرقت می رود در  سامانه نما ثبت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.