دبیر ستاد پاسداشت هفته استان اردبیل گفت: مراسم افتتاحیه هفته پاسداشت استان اردبیل فردا ۴ مرداد ماه در مجتمع فرهنگی هنری فدک و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، دبیر ستاد پاسداشت هفته استان اردبیل امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته استان اردبیل گفت: مراسم افتتاحیه هفته پاسداشت استان اردبیل فردا ساعت ۱۷ عصر در مجتمع فرهنگی هنری فدک و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم با حضور نماینده محترم، ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل، مسوولان استانی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

دبیر ستاد پاسداشت هفته استان اردبیل با اشاره به تدارک برنامه‌های متنوع در مراسم افتتاحیه گفت: از جمله برگزاری سرود ملی جمهوری اسلامی با اجرای اقوام مختلف ایران، موسیقی، سخنرانی، پخش کلیپ ویزه هفته پاسداشت استان اردبیل، کلیپ شهیدان مدافع حرم، اجرای سرود آذربایجانی و برنامه‌های آیینی پیش بینی شده است.

فلاحی تصریح کرد: برنامه‌های هفته استان اردبیل با محوریت مجموعه جهانی شیخ صفی الدنی اردبیل و شیخ کلخوران خواهد بود که افتتاح برنامه‌های این هفته در شیخ صفی و اختتامیه آن در شیخ کلخوران (از شیخ تا شیخ) در نظر گرفته شده است تا به واسطه بنا‌های تاریخی دوره صفویه بتوان گوشه‌ای از خدمات و اقدامات ماندگارصفویه را تبیین کرد.

وی با اشاره محتوای متمایز برنامه‌های هفته استان در تبیین نقش سلسله صفوی در ایجاد وحدت و یکپارچگی در کشور، تاکید کرد: در این برنامه همچنین از پرتره شهید علی آقایی، شهید مدافع حرم رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

برگزاری هفته پاسداشت استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.