مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۳ مرداد ماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنجشنبه ۳ مرداد ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

پلمپ قهوه خانه های غیر مجاز در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول سرهنگ روح اله گراوندی گفت: افرادی در اماکن عمومی با مصرف قلیان اقدام به ایجاد مزاحمت می‌کردند که طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف جمع آوری و برخورد با قهوه خانه و واحد‌های صنفی متخلف و فاقد مجوز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با دادستان ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری یگان امداد و با حضور نماینده اداره  بهداشت و درمان  تعداد ۱۳ قلیان سرا و واحد صنفی متخلف و فاقد مجوز را شناسایی و پلمب کردند.

سرهنگ گراوندی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گریز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

پایان کار سارق سیم های برق در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی ماهشهر موفق شدند، با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی دقیق، یک سارق را که اقدام به سرقت، نگهداری و فروش کابل‌های برق می‌کرد شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم یکصد کیلو کابل‌های برق فشار قوی سرقتی کشف شد و متهم در بازجویی‌های پلیس به ۳ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کرد و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 دستگیری ۱۳ معتاد در شوش

سرهنگ حمید رضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش گفت: ماموران پلیس این شرستان ۳ توزیع کننده مواد مخدر و ۱۰ معتاد متجاهر ار شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان داشت: از این متهمان مقدار یک کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر که همه آن‌ها بسته بندی و آماده فروش بودند، کشف کردند.

سرهنگ بهداروند ادامه داد: متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف تریاک در مسجدسلیمان

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت:ماموران کلانتری ۱۲ با گشت زنی هدفمند یک دستگاه پراید که با حرکات ناموزون باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از سرنشین خودرو مقدار ۶۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

 سرهنگ حسینی بیان داشت: با هماهنگی مرجع قضائی از منزل متهم بازرسی بعمل آمد که مقدار ۵ کیلو و ۱۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و یک قبضه سلاح شکاری به همراه ۱۳ فشنگ کشف و ضبط گردید که متهم پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تصریح کرد: با همکاری مردم و با عزم جدی پلیس، عرصه را برای مخلان امنیت و آسایش مردم، هر روز تنگ‌تر خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.