نماینده مردم تبریز گفت: سامانه شفافیت حقوق مسئولان باید در ابتدای سال ۹۷ رونمایی می‌شد، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

سامانه شفافیت حقوق مسئولان، باعث اعتمادسازی میان مردم می‌شود/ این سامانه باید در سال ۹۷ رونمایی می‌شداحمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس در گفت‌وگو با در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم ایجاد سامانه شفافیت حقوق و مزایای مسئولان گفت: طبق برنامه ششم توسعه دولت ملزم به ایجاد سامانه‌ای است که حقوق و مزایای دریافتی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در آن ثبت و به اطلاع عموم برسد.

وی افزود: این سامانه باید در ابتدای سال ۹۷ رونمایی می‌شد، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و اجرای آن میان سازمان امور اداری و استخدامی و وزارت اقتصاد سرگردان ماند  و دولت هنوز نتواتسته به این جمع بندی برسد که کدام یک از این دو نهاد باید این سامانه را در دست بگیرد.

علیرضا بیگی تصریح کرد: لازم است که این سامانه برای همه قوا فعال شود و مجلس شورای اسلامی نیز موظف است که حقوق دریافتی نمایندگان و مسئولات مجلس را منتشر کند که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی گفت: اطلاعات مربوط به سامانه شفافیت حقوق و مزایای مسئولان دستگاههای اجرایی و نمایندگان مجلس باید در اختیار مردم قرار بگیرد، چرا که این امر باعث اعتماد سازی درباره مسئولان خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار