مسئول تیم غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:بیشترین قربانی غرق شدگی در رودخانه ها و آب های جریان دار مربوط به افرادی است که با فنون شنا آشنا بودند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالفضل احمدی مسئول تیم غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص غرق شدگی کانال‌های آب و استخر‌های کشاورزی عنوان کرد:باتوجه به شیب دار و لیز بودن کناره‌های کانال و استخر‌های کشاورزی، امکان خروج شخص سخت و منجر به افتادن در آب و خفگی می‌شود.

احمدی با بیان اینکه بیشترین قربانی غرق شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های جریان دار مربوط به افرادی است که با فنون شنا آشنا بودند، اظهار کرد:این افراد به دلیل جریان آب و عدم کنترل و تعادل دچار حادثه می‌شوند.

مسئول تیم غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در مورد توصیه‌های ایمنی و نجات شخص حادثه دیده گفت: بسیاری از آمار‌های غرق شدگی دو یا چند نفر به دلیل کمک رساندن شخص یا اشخاصی دیگر به فرد حادثه دیده در رودخانه و یا کانال‌های آب است.

او ادامه داد: در صورت مشاهده چنین مواردی تا رسیدن نیرو‌های امدادی، برای کمک رسانی به فرد تکه چوب، طناب، تیوپ باد شده خودرو و یا حلقه نجاتی به سمت فرد پرتاب و فرد را به کنار رودخانه هدایت کنند.

انتهای پیام/م

 

غرق شدگی کانال‌های آب و استخر‌های کشاورزی

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار