نخستین روز نخست‌وزیری بوریس جانسون با اعتراض مردم انگلیس آغاز شد+ تصاویر

اولین روز نخست‌وزیری بوریس جانسون با اعتراضات گسترده مردم در خیابان‌های لندن همراه بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، همزمان با آغاز به کار بوریس جانسون به عنوان نخست‌وزیر جدید انگلیس، معترضان از گروه‌های مختلف روز چهارشنبه (دیروز) در خیابان‌های لندن تظاهرات کردند.

این تظاهرکنندگان که بسیاری از آن‌ها از جمله حامیان محیط زیست بودند، با گرفتن دست‌های یکدیگر در خیابان، مسیر حرکت خودروی بوریس جانسون به سمت کاخ باکینگهام را مسدود کردند. معترضان اعلام کردند هدف آن‌ها معطوف کردن توجه بوریس جانسون به تغییرات آب و هوایی است.

معترضان قصد داشتند در این تظاهرات نامه‌ای را درباره نحوه مقابله با بحران تغییرات آب و هوایی به دست بوریس جانسون برسانند؛ اما با دخالت نیرو‌های پلیس این تلاش آن‌ها بی نتیجه ماند.

برگزاری تظاهرات در انگلیس با آغاز نخست وزیری بوریس جانسون+ تصاویر

برگزاری تظاهرات در انگلیس با آغاز نخست وزیری بوریس جانسون+ تصاویر

در بخش‌های دیگر لندن هم اعتراضات دیگری علیه نخست وزیری بوریس جانسون برگزار شد. بعدازظهر روز چهارشنبه گروه دیگری از معترضان در میدان راسل در لندن تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان اعتراض خود را به سمت میدان ترافالگار ادامه دادند. سازمان دهندگان این اعتراضات اعلام کردند تعداد کل تظاهرکنندگان به ۱۰ هزار نفر می‌رسد. گروهی از معترضان بنر‌هایی در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته شده بود: لعنت به مرز، لعنت به ترامپ، لعنت به بوریس.

اعتراضات دیروز به نخست وزیری بوریس جانسون به صورت صلح آمیز برگزار شد. سازمان دهندگان این تظاهرات اعلام کردند قرار است یک تظاهرات دیگر هم در تاریخ ۲۰ سپتامبر برگزار شود.

برگزاری تظاهرات در انگلیس با آغاز نخست وزیری بوریس جانسون+ تصاویر

دو روز پیش بوریس جانسون، وزیر امور خارجه سابق انگلیس با رأی اعضای حزب حاکم محافظه کار به عنوان رهبر جدید این حزب و همچنین نخست وزیر جدید انگلیس انتخاب شد. وی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را برای سی و یکم اکتبر (۹ آبان) وعده داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
برای نابودی انگلیس خبیث باید از افرادی چون جرمی کوربین حمایت کرد.اهداف او به نفع ایران است و ضد اسراییل.
Iran (Islamic Republic of)
SS
۱۴:۰۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
تیم ب همین بوریس روکم داشت که جور شد ولی ما رو از این اوباش باکی نیست پشت ما به الطاف الهی و تلاش و همت داخلی هست.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۳۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
ترامپ توی آمریکا ، اینم توی انگلیس .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
ان شاالله ناآرامی های داخلی این کشورها روز به روز بیشتر بشه و حواس مسؤلینشون رو از کشورهای مظلوم و کشورهای مسلمان پرت کنه. خدا اونا رو به خودشون مشغول کنه
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
انشاله
آخرین اخبار